Pakketpunt DHL en UPS
UPS
Wij zijn UPS afgifte- en ophaalpunt van pakketjes.
Wat houdt dit in?
- U kunt uw pakketjes afgeven volgens de instructies van de webshop waar u het product heeft gekocht of volgens de instructies van UPS.
- U geeft het pakketje af met een verzendlabel.
- Heeft u een pakketje waar geen verzendinstructies of retourlabel bij zit ontvangen? Dan dient u zelf een retourlabel aan te maken en te printen.
- Wil u zelf een pakket particulier verzenden met UPS? Dan dient u ook zelf een verzendlabel te maken en thuis te printen.
- Wij kunnen op locatie GEEN verzendlabels aanmaken. Wij verwijzen u hiervoor naar https://www.ups.com/ship/guided/origin?tx=5676870610188351&loc=nl_NL
- Zijn er problemen met de track & trace code, het aanmaken van een verzendlabel, vragen over een pakket of vragen en/of klachten over de UPS service? Daarmee kunnen wij u niet helpen en verwijzen wij u hiervoor door naar de UPS klantenservice.
Zij zijn te bereiken via telefoonnummer: 0900-2255877
DHL
Ook zijn wij DHL afgifte- en ophaalpunt van pakketjes.
- U kunt uw pakketjes afgeven volgens de instructies van de webshop waar u het product heeft gekocht of volgens de instructies van UPS.
- U geeft het pakketje af met een verzendlabel of met een QR-code. Deze wordt vervolgens gescand en er wordt een verzendetiket op uw pakket geplakt. U krijgt hiervan een bewijs per e-mail.
- Heeft u zelf online iets versturen? Kijk op viadhl.nl welke verzendoptie het beste bij jou past. Vul online de verzendgegevens in en print het verzendlabel en plak dit op het etiket. Betaal online met iDeal, Visa of Mastercard. Geef het pakket af bij ons DHL Servicepunt. Volg je pakket eenvoudig met de track & trace code.
- Regel je het liever niet online? Wij helpen je om de juiste verzendoptie te keizen en je pakket voor te bereiden, daarvoor rekenen we een euro extra.