Pakketpunt DHL, UPS & Homerr

UPS

Wij zijn UPS afgifte- en ophaalpunt van pakketjes.

Wat houdt dit in?

  • U kunt uw pakketjes afgeven volgens de instructies van de webshop waar u het product heeft gekocht of volgens de instructies van UPS.
  • U geeft het pakketje af met een verzendlabel.
  • Heeft u een pakketje waar geen verzendinstructies of retourlabel bij zit ontvangen? Dan dient u zelf een retourlabel aan te maken en te printen.
  • Wil u zelf een pakket particulier verzenden met UPS? Dan dient u ook zelf een verzendlabel te maken en thuis te printen.
  • Wij kunnen op locatie GEEN verzendlabels aanmaken. Wij verwijzen u hiervoor naar https://www.ups.com/ship/guided/origin?tx=5676870610188351&loc=nl_NL
  • Zijn er problemen met de track & trace code, het aanmaken van een verzendlabel, vragen over een pakket of vragen en/of klachten over de UPS service? Daarmee kunnen wij u niet helpen en verwijzen wij u hiervoor door naar de UPS klantenservice.
    Zij zijn te bereiken via telefoonnummer: 0900-2255877

DHL

Ook zijn wij DHL afgifte- en ophaalpunt van pakketjes. 

  • U kunt uw pakketjes afgeven volgens de instructies van de webshop waar u het product heeft gekocht of volgens de instructies van DHL.
  • U geeft het pakketje af met een verzendlabel of met een QR-code. Deze wordt vervolgens gescand en er wordt een verzendetiket op uw pakket geplakt. U krijgt hiervan een bewijs per e-mail. Schrijf de code wat onder de QR code staat altijd op je pakketje. 
  • Heeft u zelf online iets versturen? Kijk op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/makkelijk-een-pakket-versturen welke verzendoptie het beste bij jou past. Vul online de verzendgegevens in en print het verzendlabel en plak dit op het etiket. Betaal online met iDeal, Visa of Mastercard. Geef het pakket af bij ons DHL Servicepunt. Volg je pakket eenvoudig met de track & trace code. 
  • Regel je het liever niet online? Wij helpen je om de juiste verzendoptie te keizen en je pakket voor te bereiden, daarvoor rekenen we een euro extra.  

HOMERR

Ook zijn wij sinds kort gestart als homerr servicepunt

  • Pakketten verzenden van Vinted via homer. Bij het sluiten van de verkoop in de Vinted App kun je als ontvanger Homerr als verzendoptie kiezen. Vervolgens selecteer je de Homerr locatie waar jij je bestelling het liefst bezorgd wilt hebben. De verzender van het pakket ontvangt vervolgens van Vinted een unieke QR code. Deze code is voorzien van de gegevens en het afleveradres van de ontvanger. De verzender van het pakket gaat vervolgens met deze QR code en het pakket naar een Homerr locatie bij hem/haar in de buurt.
  • Je hebt ook de optie om Particulier te verzenden via Homerr. Hierbij doorloop je de volgende stappen:

    • Via de optie verzenden kies je het juiste formaat pakket wat je wilt versturen.
    • Kies of jij je pakket enkel met te volgen track en trace code wilt verzenden of een extra verzekering wilt afsluiten
    • Vul vervolgens de voornaam en achternaam in van de ontvanger (dit moet wel overeenkomen met de gegevens op ID)
    • Vul vervolgens het e-mailadres en (optioneel) het telefoonnummer van de ontvanger in
    • Vul de postcode in van de ontvanger en selecteer de Homerr locatie die het dichtst in de buurt ligt, of de voorkeur van de ontvanger
    • Vul vervolgens je eigen voornaam en achternaam in
    • Vul ook je e-mailadres in en optioneel telefoonnummer. Zonder (juist) e-mail adres kunnen we geen QR code sturen voor verzending.
    • Ga akkoord met de algemene voorwaarden
    • Reken af via Visa, Eurocard of IDEAL
    • Je ontvangt per e-mail je QR code.
    • Schrijf altijd een naam op het pakket, naar wie het pakket moet. Anders is het pakket niet meer te traceren als het opgeplakte homerr label van het pakket af gaat.
  • Voor vragen, zoekgeraakte pakketten etc. verwijzen wij je door naar www.homerr.com. Wij kunnen je hierbij helaas niet helpen.